vatandaş olarak kayıt dışı gelir sahibi olmanızı asla istemem ancak bir arkadaş olarak açmamanızı tavsiye ederim. hayat standardım değişiyor dediğiniz düzenli bir geliriniz yoksa, bu geliri illa ki belgelemek ve vergilendirmek zorunda değilseniz, şirket kurmanızın size faydadan ziyade zararı olacaktır...