Merhaba dostlar,
Hepimiz bir şeyler yapmaya çalışıyoruz şu alemde. Ben yıllardır bu forumda üyeyim ve sürekli konuları yakından takip ediyorum.
Bu konular çok gündeme geldi ama iyice dozunu kaçırdılar bunlar ya. Ben böyle rezillik görmedim, tamam spam diyoruz yaparken göz yumuyoruz ne kadar şikayet etsekte yine de kaale alınmyoruz ama bunu görünce bu başlığı açmam gerektiğini gördüm... Yorum sizin...
Sen Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ve diğer spor takımlarının haberlerini paylaşmak için bu internet alemine girmedin mi dostum? Diziyle ne alakan var senin?
Sonra bizim siteler SPAM yer..
Başka bir şey demiyorum, yorum sizin...