Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
insanların emeklerini biranda alıp gerisini düşünmeyen zihniyetler çok can yakıyor hep görüyoruz
çözümü yok arkadaşlar sistem bozuk ,birisi kapanıyor birisi açılıyor yetkililer de hangi birisiyle uğraşacaklar şaşırıyorlar.
yakalabildiğine ceza veren sistem mi olur