Arkadaşlar lütfen "EDİTÖR" veya "Makale" kelimelerini görüp hemen PM atmayın. Konuyu bir okuyun lütfen rica ediyorum.
Teknoloji üzerine yazmış olan arkadaş gerekli. PM atıp her şeyi konuştuktan sonra "Nasıl yapılır" konusunda başlık bulamam, yazamam gibi şeyler belirtmeyin lütfen.
KONU günceldir.