Forum olayında azalma olduğu aşikar. En büyüğüm diye ortada gezenler bile online sayısı gizleyerek takılıyor ortaya rakam koyamıyor. Ama bunu her sektöre lanse etmek yanlış. Mesela R10 nerdeyse internetten ekmek yiyen herkesin bulunduğu bir yer ve çok kişinin geçim kaynağı. Yani her forumu bir tutmak yanlış özellikle R10 gibi kalitesini ortaya koyan bir site varken genel konuşmamak gerek.

Ufak bir öneri : Genelleşmek yerine tematikleşirseniz daha sağlam bir kitleniz olur.
Öneri 2 : Sırf R10 iyi diye gidip te vBulletin'i yapıştırıp webmaster forumculuğu oynamayın olmuyor iş yıllar öncesinin deneyimi emin olun.