Selam Arkadasim, evet kafandaki sorulari sormussun ve tahminim bu sorularinin cevaplarini da yine kendi
inandigin sekilde cevaplarla isteyeceksin ama bu mümkün degil ve sana verecegim cevaplarin yine cogunu
kabul etmeyeceksin cünki kafandaki cevaplar var zaten, ama ben yine de deneyeyim;
1. Nasa Yalanci bir kurulustur ve amaci inanclari yikmaktir, insanligi inanclarindan koparip sadece adina uzay bilimi
dedikleri kendi yalanlarina ve kurgularina insanlari inandirmak ve bu yolda cesitli Kurgu bilimi uyarlamak icin kurulmustur.
Esa ve diger ülkelerdeki Uzay Bilimi kuruluslari hepside NASA ya baglidir, ve durum böyle olunca hepside ayni amac icin
hizmet etmektedir, ve sembolleri de birbirine benzer.
2. Bing Bang olayi yalandir, insanlik ve Dünya bir tesadüf eseri olusmus degil tamamiyle Allah tarafindan yaratilmistir
3. Yerçekimi ispatlanmamis Göreceli olmayan bir Madde kanunudur, Kütle yogunlugu da denilmektedir.
4. Dünya Düzdür ve Buzullar erimez Yaradanimiz cok güzel bir sekilde bunu dengelemistir. Kuzey kutbundaki buzullar nasil
erimiyorsa Antartikadaki buzullarda erimez, ayrica dis duvar diye tabir ettikleri yerde kendi kendini yenileyen bir mavi buz
tabakasi Vardır.
https://youtu.be/zzQUgMHncO4
Eski medeniyetlerin hepsinde Dünya´nin düz oldugunu düsünenler olmustur. Küre olabilir diyenler Matematikle Dünya´ya
bakanlar ve Matematikle kesfetmeye calisanlardir. Ama Dünya´nin 3/2 si su oldugundan Su da kendini Teraziye aldigindan
Ki bosuna su Terazi si icat edilmemistir. Dünya Düz olabilecegi kanisiyla hareket edenler gercegi kesfetmislerdir.
Cernden gelen son aciklamalari takip etmiyorsun herhalde, son aciklamalarinda Evren aslinda var olmamaliydi diye bir demec
verdiler, yaradilisin öyle Tesadüfler üzerine olmadigini Yaradanin üstün yaratma gücünü görünce pes ettiler. Isik hizina ulasacaklarmis
nereye gideceklerse?
Daha Uzaya cikamayan uzay bilimi hala bos islerle insanligi kandiriyorlar.
Ne diyelim onlara Kolay Gelsin!