serhad_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dünya yuvarlak peki yuvarlak olduğu için bi eğilim vs neden göremiyoruz :-)
Eğimi görmeniz için biraz yukarılardan bakmanız gerekiyor. Gerçi güneşli bir günde ufuğa baktığınızda az da olsa görürsünüz. Yoksa "Dünya düzdür blabla" diye takılanlardan mısınız?
Her şeyi tartışın da bilimsel yollarla kanıtlanmış gerçekleri tartışmayın lütfen.