ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünya yuvarlak olduğundan bir kenarı olması mümkün değil. Trol konu gibi durmuş.
Hocam dünya yuvarlak peki yuvarlak olduğu için bi eğilim vs neden göremiyoruz :-)