myfurkanoymak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bol keseden felan yazmadım hocam , konu " Forum siteleri bitti mi?" şeklinde açılmış. Bende zaten sadece R10'a özel bir düşüş değil , genel olarak forum sitelerinin kullanımının az olduğunu belirttim.
o zaman bilmediğin konularla alakalı yazma birdaha.