İnsanlarımız git gide tembelleştiği için forum olayı azaldı hangimiz bir foruma üye olup yorum atıyoruz yada bişe soruyoruz ki? ne yapıyoruz gereken olayı girip siteden bakıp direk çıkıyoruz, etkileşimde ya sözlük yada sosyal medya sayesinde giriyoruz.