Pek bir şey çıkacağından umudum yok açıkcası hocam maalesef... Ama yaptığınız şey takdir edilesi bir şey gerçekten, elinize emeğinize sağlık. Hayvanları çok seviyorum. Hayvanları seven, onlara değer veren insanları ayrı seviyorum.

Bir süre önce gördüğüm bir haber aklıma geldi. İtalya'da hapishanelerde yapılan bir araştırmaya göre hayvanlara kötü davranan insanlar 'potansiyel
suçlu'ymuş.
Bazen nasıl bir varlığız hayret ediyorum, ne istiyorlar hayvanlardan anlamıyorum.