Tebrik ederim hocam, bende 1-2 aylık kediyi evde besliyorum kıyamadım eve aldım, malum havalar soğumaya başladı. Hayvan sevgisi çok değişik birşey, insan mutlu oluyor. Hayvanlara zulüm edenleri Allaha havale ediyorum.