Önerileriniz ve yazdıklarınız için çok teşekkür ederim. Zinciri düşündük evet ama zinciri kıramasalar bile tahtaları kırarlar caniler. Elimizden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışacağız. Eve alıp besleme gibi bir imkanımız yok ne yazıkki. Sokakta beslemeye mecburuz. Ben de askere gideceğim 20 gün sonra, ben askerdeyken nişanlıma bir zarar verilmesinden korkuyorum açıkçası. İstanbul Ataşehir İnönü Mahallesinde ikamet etmekteyiz