11.1.2 ile kasmalar devam ediyor batarya süresi çok acayip düştü ya benim batarya miadını doldurdu yada sürümden kaynaklı aşırı çekme yapıyor 2-3 saat anca gidiyor
hocam bende dün yükledim apple tavsiyesi üzerine itunes üzerinden yükleme yapın dedi yaptım gayet hızlı kasma sıfır çok hoşuma gitti ilk yüklediğimden 11 den farklı iphone 6 32 gb hiç sorun yok bence apple destek iste telefonun durumuna bakıyor batarya cihaz ne durumda sana söylüyor arıza felan varsa bir ara konuş ama ilk önce yükle dediğim gibi bakalım ne olcak hocam sonra aynı sorun devam ediyorsa apple ara