Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde kara cuma yok çok şükür. Cümleten hayırlı cumalar..
Aklıma gelmedi değil olayın farklı bi yere çekilmesi neyse bilmukabele vesselam 😉