Benim için Hepsiburada bitti neden dersen raf aldım bir ay sonra geldi sonrada ürün hem yanlış üstüne kırık geldi 3 tane tahta parçası yollamışlar firma diyor günde 40.000 adet kargo yolluyorlarmış olurmuş böyle şeyler neyse uzun uğraşlar sonucu ürünü iade ettik paramızı iade ettiler böylece hepsiburada.com alışveriş maceramız sona erdi ne varsa n11 var arkadaşlar hepsiburada doğan gurubunun markası hurriyet gibi bir mecradan reklamı bastı millet sandı bişi olacak ne olacak elinde kalan malları satacak dolarla markla satılan malları ucuza satarmı ahmak mı bunlar her gün dolar mark yükselirken

Burası Amerika mı da millet kapı baca kırsın