Estf. hocam aynı fikirdeyim şuan yaptıkları piyasayı daraltmak buda fiyatların artmasına neden oluyor aksi halde fiyatlar yerlerde olurdu bir bakıma domain satışı yapanlarada faydası oluyor gibi.
Yok hocam benim bahsettiğim konu farklı, bildiğin kullanıcı ekliyorlar backorder'a , örnek 1k dolarlık bir piyasası olan domaini 59 dolara bana kayıt ediceğine, ekliyor partner sitelerinin kullanıcı isimleri, sonrası malum ihale ve son kullanıcıya ulaşıyor domain, sadece dropcatch yapmıyor tabiki bunu, namejet'te normalde teklif veren gösteriyor,(görüntüde çok şeffaflar yani) mantık olarakta son saniye backorder yaparsan ve namejet yakalarsa o domaini, tek teklifveren sen olduğun için sende demektir o domain, amaaa yedirirlermi o domaini bize, yedirmezler tabiki

1k dolarlık bir domaini varmı öyle tek başına yemek deyip, namejette 2 saat önce backorder zamanı bittiği için namejet bişey yapamıyor, topu partneri snapnames'e atıyor bu aşamada, snapnames'te domaini alıp backorder bitiş zamanına 2 saat kala ana sayfada günün en iyi backorderları şeklinde yayınlıyor, sonrası yine malum ihale ve son kullanıcıya ulaşıyor domain, yani amaçları domainleri yakalayıp direk son kullanıcıya satmak, aynı zamanda gözden kaçırıp düşücek olan domainleride bizler aracılığıyla yakalayıp yine son kullanıcıya satmak, sadece 2 kişi yada 3 kişi teklif verdi şeklinde gösteripte ihaleye çıkarttıkları domainlerin satıldığı fiyatlar bu düzeni anlatıyor aslında, Türkçe domainlere şimdilik pek dokunmuyorlar, Türkiyede ortak bulamadılar yada düşük fiyattan dolayı uğraşmak istemiyorlar