Suatpasha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vikingler.com bende bu maviyol'u kim aldı diyordum hayırlı olsun, iyiki Discount Club Backorders'dan düşük fiyat vermişim , ihaleye çıkmasındansa böylesi daha iyi oldu.
Teşekkürler Eğer normal Backorder yapılmasaydı bu domaini hugedomains %90 ihtimalle vermezdi bence çok sağlam sistemleri var. Vikingler de güzelmiş hayırlı olsun.