Merhabalar,

Sosyal medyam çok güçlü. Bu aralar fb instant işine girdim. Yazıların çoğu rewrite

bu domaine özgün makaleler yazdırmak istiyorum, aynı zamanda google dan hit almak istiyorum. Sizce domainim nasıl?? google da com veya net domaine göre negatif puanım olur mu? Yoksa com veya net domain alıp onla mı devam edeyim. daha siteyi kuralı 2 3 gün oldu.
Buda logom:


biba.kim