Emeğinize, gönlünüze sağlık hocam... Gönülden teşekkür ediyorum.
Bende sigarayı bıraktım ve sigaraya verdiğim ücreti sokak kedileri için 2-3 güne bir kedi maması alıyorum. Evimiz bahçeli bir ev, bahçemiz de bayağı kedi de oldu. Garajın bir kısmını da onlar için ayırdık. Dünya üzerinde tek canlı sonuçta insan değil, hayvanlara ve doğaya sahip çıkmalıyız sonsuza dek.