Arkadaşlar,

Herkese ilgi ve cevaplar için teşekkür ederim. Parti ismi vermemek daha doğru olacaktır.
Üyelik sildirme işlemi için ilçe seçim kuruluna sabah dilekçe verdim. 10 güne kadar silinir dedi. Konuyla alakalı yasal girişimde bulunursam sonuç çıkar mı diye sordum, ancak lafı ağzında geveledi sağolsun, kayda değer bir cevap vermedi. İşin kötü tarafı, parti üyeliği silinse de sicilimde kalacağını bilmiyordum. Bu durum ciddi manada bozdu moralimi. Ayrıca, parti üyeliği için kimlik fotokopisi vb. belge istenmiyorsa dahi en azından imzalı bir başvuru belgesi isitiyorlardır. Benim böyle bir başvurum yok, tc kimlik bilgisiyle kafalarına göre üye yapmaları yasal değil.
Ayrıca nacizane tavsiyem, siyasi parti üyeliğiniz var mı yok mu e-devletten sorgulamanız. Bilginiz dışında üye olabilirsiniz.