webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm ilettim tarafınıza
Hocam tşk ederim yolladıgınızı makineciye yolladım bakacaktır
Apache kasılınca litespeed`e geçiş yaptık bir nebze yavaşladı ozel mesajdan yazamadım nedense gonderilmiyor.

@chamish; Cpanel
Litespeed