Parayı gönderdim. yarım saatte 2 onay aldı. Koinime geçmesi için belirtilen onay sayısı 6 beklemedeyim. Yalnız blockchain sitesinden transaction idyi kontrol ettiğimde benim gönderdiğim haricinde electrum bakiyemin diğer kalanıda başka bir cüzdana gönderilmiş gibi gözüküyor. Bu canımı sıktı. Ama electrum uygulamasına baktığımda başka çıkış gözükmüyor. Umarım işlemi sorunsuz bir şekilde hallederim de rahatlarım. Koinime geçince tekrar yazacağım.


(GÜNCELLEME)

Saat 16.00'da electrum hesabımdan gönderdiğim btc 16.37'de ilk onayını aldı ve 17.25'de 6 onayla koinim hesabıma başarıyla geçti. Yani yaklaşık 1 buçuk saat sürdü.