Merhaba arkadaşlar,
Zamanında blockchain.info adresinde bir miktar btc vardı. Bir ara bölünecek offline cüzdanlara aktarın diye electrum cüzdanına göndermiştim. Ben al-sat yapmam. O yüzden pek bilgim yok. Bilgisayarımda electrum açılmadığı için bende android uygulamasını kurmuştum ve oraya atmıştım. Şimdi biraz paraya ihtiyacım oldu. Telefonumdan electrum uygulamasına girdim. Koinim.com hesabıma bir miktar btc atacağım. İlk defa gönderim yapacağım için siz bilgili üyelere sorup emin olmak istedim. Settingden fee ücretine baktım. Within 5 Block - 0.00141036 BTC/kB ayarlı ve dynamic fees seçili. Ben bunu Within 25 Block - 0.0002228 BTC/kB ayarlayıp göndermek Alp Işık'ın videosunu izledim ve https://bitcoinfees.earn.com/#fees sitesinden fees bölümünü btc per byte olarak seçip baktım. 25 blok 15-300 dakika olarak gösteriyor. Yani en geç 5 saat içinde geçecek anladığım kadarıyla. Yalnız merak ettiğim nokta send bölümünden barkod okumaya bastığımda açılmıyor. Bu biraz tedirgin etti beni. Herhangi bir sorun olur mu? Dikkat etmem gereken noktaları ve önerinizi belirtirseniz çok sevinirim.