Teşekkürler hocam sagolun. Aynı reklam birimlerini kullansak sıkıntı olur mu yoksa yeni birim olusturalım mı
Sağlıklı istatistik tutabilmek ve buna bağlı olarak yerleşim düzenlemesi yapabilmek için yeni birimler oluşturun. Adsense'den iyi kazanabilmek için kazanç istatistiklerini takip edebilmek ve bu istatistikleri yorumlayabilmek önemli. Bunun için de her site ve sayfadaki reklam birimleri farklı olmalı. Hatta aynı özelliklere (renk düzeni, boyut vs.) sahip olan fakat sayfanın farklı yerlerinde konumlandırılan reklam birimleri bile farklı olmalı ki hangisi ne kadar performans gösteriyor takip edilebilsin.