Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tabiiki raporluyoruz, fakat yetişmek elde değil. Bir de şu var, sonuçta siz bir satış konusu açıyorsunuz, adam 3 tane kurallara uymayan konu açıyor ve sizin konunuz alta düşüyor. Fakat konu taşınmıyor raporlasanız da o kategoride kalıyor. Kendiniz girip jenerik domain kategorisine bakabilirsiniz dilerseniz.
Yönetimin elbette ki çok işi var, fakat bu da bir iş. Forumun düzeni sağlanmadığı taktirde insanlar da boşveriyor ve raporlamıyor belli bir noktadan sonra. Çöp konu dolmuş taşıyor. Belki bu yüzden, ticaret de düşüyor bu kategoride.