Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yazan herkese Teşekkür ederim, Arkadaşlar önerileriniz dahilinde görüüşmme ile anlaşmaya çalışacağız bakalım.
Merhaba

Devir işlemlerine dair aranızda mutlaka bir yazışma vardır. bu yazışmalarda ilgili kişiye bir daha satış yapıp yapmayacağını sormadınız mı ?

Eğer satış yapmayacağını zaten belirttiyse direkt yasal olarak hakkınızı arayabilirsiniz.

Ayrıca şikayet kategorisinde de ilgili kişi ya da firma hakkında şikayet açarak forumdan da uzaklaştırılmasını sağlayabilirsiniz.

Bu hem sizin madur olmamanızı kısmen önleyeceği gibi, hemde forumdaki arkadaşlarımız da dikkatli olacaktır.

Zira çok değil, geçtiğimiz aylarda firma devrettikten sonra satış yapan bir çok kişi ya da firmaları gördük.