Dolar 3 tl ye düşüncede bu şaşkınlık haberinizi btc nasıl düştü bu kadar diye güncellersiniz. Bunda sasirılacak birşey yok dolara endeksli bi durum

Bu yorumu okuyunca kendimi Ahaber izliyormuş gibi hissettim.
Bitcoin' in sadece dövize endeksli olmadığını biliyorsundur sanırım. Dolar bazında da artış var. Son 15 günde 6.200 $' dan 8.100 $' a çıktı. Bu artış devam edecek ve yılsonu öngörülen 11.000 $' dır.
Bu öngörüler son 2 yıldır sıklıkla yapılmakta ve bitcoin ise bu öngörülerinde üstünde bir artış sergilemekte. Geçmiş yorum ve haberleri takip edebilirsiniz.