Mahkemeden önce direk bu insanlarla görüşmeyi denedin mı. Yaptıkları şeyin etin olmadığını mutlaka biliyorlardır. Yine de gidip hatırlatmak gerekir. Anladığım kadarıyla sözleşme vs de yok. Ne olursa olsun arkadaşlar ne iş yaparsanız yapın elinizde bi sözleşme bi yazılı imzalı bişey olsun.