Doğru, genelde sahiplerinin eziyet etmesi sonucu daha da agresifleşiyorlar ama bu köpek insanların beslemesi için uygun değil. Bir de yetişkin sanırım sahiplendiğiniz köpek, boyuna bakarak söylüyorum. Size alışması ve eskiden yaşadığı travmaları nasıl atlatacak gerçekten zor. Geçen izlediğim bir videoda tasmalı 2 pitbull kediyi arasına alıp paramparça etmişti, izlediğim sayısız videodan biriydi. Bunların hepsi mi işkence görüyor, kötü muameleyle yetiştiriliyor? Sanmıyorum. İnsanlardan ve bilhassa savunmasız sokak kedilerinden uzak tutulmalılar, bu kadar net.
O video aklıma geldikçe o kadar kötü hissediyorum ki. Video zaten İstanbul'un ya GOP yada ESENLER gibi pislik bir semtte çekilmişti. Çocukların tipleri serseri ve varoş tiplerdi gördüğüm kadarıyla. Onlar kendilerini eğitememişler köpekleri nasıl eğitsinler ki? Bu tip insan görünümlü şeytanlar yüzünden bu hayvanların adı çıktı. Evet doğru bu hayvanlar dövüşmeye çok daha yatkın. Ama sevgiyle büyütüldüğünde kesinlikle ev köpeği oluyorlar. Biz bu saldırganlık sorununu sevgiyle aşacağımızı düşünüyoruz. Her şeyin başı sevgi çünkü. Teşekkürler.