Devir işlemlerini sözleşme ile yaptıysanız ve bununla ilgili bir madde eklediyseniz, mahkeme yolu mantıklı. Ancak bir sözleşme yoksa, ne şartlar altında mahkemeye verilebilir? tam çıkartamadım.