@UmitAtay; Malesef üzücü bir olay ancak dediğim gibi şikayetçi olsak farklı isimlerle bize musallat olabilir dimi yani biz de yeni kurulmuş bir firma olarak ismimizin lekelenmesini istemiyoruz. Çok şükür kötü bir tane dahi yorumumuz yoktu taki bu firmayı alana kadar ve bu firmadan zararlı çıkanlar bizim ismimize konu açtılar forumlarda olanlar bize oldu diyebiliriz.
@fizyfizy; haklısınız ancak mahkeme süreçleri tamamlandıktan sonra durur mu dersiniz ?