Öncelikle geçmiş olsun. Bana sorarsanız hiç vakit kaybetmeden şikayetçi olun. Her ne kadar malum yasalar yetersiz kalsada, bu şekilde olan şahsiyetler* bir bedeli olduğunu öğrenmeliler.