Konu
Devir aldığımız firma eski yedeğiyle müşterileri çalıyor
20-11-2017, 21:08:46
#2
UmitAtay
Öncelikle geçmiş olsun. Bana sorarsanız hiç vakit kaybetmeden şikayetçi olun. Her ne kadar malum yasalar yetersiz kalsada, bu şekilde olan şahsiyetler* bir bedeli olduğunu öğrenmeliler.