ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 var hocam inceden devam ediyor hala kasma mesela şifreyi giriyorum telefon açılacak ya donarak açılıyor mesaj yazarken kasma yapıyor bazen ayarlara basıyorum beyaz ekranda kalıyor 5-10 sn sonra geliyor geçişler çok ağır anlayacağınız bende mi genel mi bilmyorum ama memnun değilim şu sıralar birde batarya çabuk bitiyor
apple bırakın 6 'yı 6s 'i diyo. 8 plus alın diyo gibi