11.1.2 ile kasmalar devam ediyor batarya süresi çok acayip düştü ya benim batarya miadını doldurdu yada sürümden kaynaklı aşırı çekme yapıyor 2-3 saat anca gidiyor
hocam iphone kaç sizinki bende iphone 6 var

11.1.2 gelmiş dedi apple destek kasma devam ediyor mu