Şu konular artık sıkmadı mı Allah aşkına. Yarın 33k olunca tekrar bir konu açılacak, ondan sonraki gün 34k olunca başka bir konu. Her konu da, yorumlarda birbirisinin aynısı. (Zamanında 36 BTC bozdurmuş birisi olarak bu tarz konu görmek son derece üzüntü verici.

)
Çok haklısınız hocam. bir tane konu olsun bari paso onu güncellesinler.