Hocam şablona göre satış konusu açmanız gerekmektedir. Aşağıda açık arttırma kuralları yaza link var. Problem yaşamayın. Kategori olarak da açık arttırma kategorisi olması lazım. Hayırlı satışlar.
https://www.r10.net/acik-arttirma-ile...-okuyunuz.html