Eğer kamyon dürüm tarzı bir şey ise Ayaküstü Kebap iyi bence
Güzel fikir aslında değerlendirelim, teşekkürler hocam
Alengirli isimlere takılma
Kardeşler dürüm bile koysan millet lezzete gelir sen lezzeti tuttur ekmeğin lavaşın güzel olsun etini iyi sun yeter gerisi kolay ekmek yersin bu işten hiç kafanı takma
Sadece lokasyon önemli ve çok fazla çeşit yapma kokoreç köfte sucuk ayrı konseptir kebap adana urfa ayrı milletin kafasını çok çeşitle yorma az ama öz yap
Hayırlı olsun
Teşekkürler hocam, lezzet konusunda güzel bir usta ile çalışacağız.

Hayırlısıyla güzel bir hizmet ve tat yakalamayı hedefliyoruz.
Teşekkürler hocam, başka önerisi olan var mı?