MiqeZeLLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer kamyon dürüm tarzı bir şey ise Ayaküstü Kebap iyi bence
Güzel fikir aslında değerlendirelim, teşekkürler hocam

fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alengirli isimlere takılma
Kardeşler dürüm bile koysan millet lezzete gelir sen lezzeti tuttur ekmeğin lavaşın güzel olsun etini iyi sun yeter gerisi kolay ekmek yersin bu işten hiç kafanı takma
Sadece lokasyon önemli ve çok fazla çeşit yapma kokoreç köfte sucuk ayrı konseptir kebap adana urfa ayrı milletin kafasını çok çeşitle yorma az ama öz yap

Hayırlı olsun
Teşekkürler hocam, lezzet konusunda güzel bir usta ile çalışacağız. Hayırlısıyla güzel bir hizmet ve tat yakalamayı hedefliyoruz.

SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doygör
Teşekkürler hocam, başka önerisi olan var mı?