Arkadaşlar boş yere tartışmayın gerek yok bence bunlara.
Amaç insanları zaten aldatma yönünde olduğu aşikar.
soru soran kişiye dönecek olursak , 15 20 K çok göstermek istiyorsan yazarsın bir block atarsın sitene olur biter.
burada boş yere kalabalık yapmanın anlamı yok.