Normal çalışır eğer çok uygulama kullanmıyorsan fotoğrafla işin yoksa yeterli ama en az 32 alırsan daha iyi olur sonuçta hafıza kartı takılmıyor.
Bu arada 16 gb alırsan 10 gb civarı kullanabilirsin. (5gb os boyutu)
Teşekkürler bakalım ne oluyor, 4 yıllık hayalım iphone her sene alıcam dedim almadım. Değer mi gerçekleştirmeye