Bende iphone 6 yada 6s almayı düşünüyorum alsam mı diye düşünüyorum

sonra güncellemelerde geri dönmek oluyor mu örneğin 11'den 10'a
Zaten 6 serileri ios 10.3.3 ile gelmesi lazım kaldı ki gelmese bile 6s imzaları şuan açık dönebilirsin.
Eğer bütçen uygunsa 6s al 10.3.3 ile uzun süre götürür.