Selam arkadaşlar,
sayfa içinde lsi (alakalı anahtar kelime) kullanımında misal 300-400 kelimelik bir yazıda kaç adet olmalıdır sizce. Bunların bold olması yeterli mi yoksa h etiketi olmalı mı? Yoksa yalnızca yazı içinde bold bile olmadan geçmesi yeterli mi? Teşekkürler.