Hocalar merhaba, daha önce düşen bi domaini alıp site kurup tecrübe edinen var mı aranızda genelde herkes eski linkleri reddetmem gerektiğini söylüyor ama bana garip geldi. Siz eski linklerinizi reddettiniz mi sıralamaya girerken herhangi bir olumlu olumsuz sonuç gözlemlediniz mi tecrübelerinizi paylaşır mısınız?