muhammedaksam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel bir özellik daha geldi. Masraf olmaması gerçekten çok mükemmel bir özellik.
Ek olarak özelliği şuanda kullanamadığımı belirtmek isterim. Sorun ne bilmiyorum ama ekran görüntülerimi desteğe gönderdim.