Yeni başlayan için güzel adım ama renk düzenlerini beğenmedim. Daha iyi olabilir hocam şimdiden başarılar 👍🏼
Yeni başlayan biri olarak oldukça iyi gidiyorsun. Fakat yeni nesil tasarımlara ve arayüzlere bakarak tasarımını daha iyi duruma getirmek için güzel fikirler edinebilirsin.
Fontu opensans ya da roboto yaparsan çok değişir.
yorumlar için teşekkür ederim font değiltirdim ama değişiklik olmadı nedense baska nasıl sekiller yapabilirim onerileriniz neler olabilir yeni nesil tasarım derken nasıl bir tasarım demek istediniz örnek gösterebilirmisinz