Yıllardır internet bilişim ile çalışıyorum, gerçekten de ilgili ve güzel bir firma. Ödeme konusunda da zorluk çıkartmıyorlar, gecikse bile günlerce kapatmıyorlar yedek vs silmiyorlar. Başarılarının devamını diliyorum.