3 Saatte onaylamışlar beklerim diyordum.
Profilimi düzeltince hepinizi takip edicem.
Edit : Transaction broadcast error. Hatası alıyorum konu gönderirken başına gelen oldumu.
discord sunucusu yaptım r10'dan gelenler için İsteyen gelebilir . soru cevap yardıma açığız .
https://discord.gg/8cuYBJg