Abi mühendis mezunusun niye gidip orada çalışıyorsun iş olmasa bile git firmaya sigortamı yatırın aylık ne verirseniz kabulum filan de bu bile daha iyi bence.
bu dediğini kabul edecek insan sayısı milyonda bir maalesef. Ben 1 yıldır deneyimsiz eleman aradım işi öğreteceğim sonrasında yüksek maaş alabilme potansiyeli olan iş teklifi sundum ama herkes alacağı maaşa bakıyor.
Hiç deneyimsiz adam hiç işte bile çalışmamış birisi 1600tl maaşı beğenmiyor.
Not: bu tespit yaklaşık 1000 iş başvurusu üzerinden arananlarlar ve görüşülenler arasından kazanılmıştır.