Bu ne ya sürekl yeni bir Bitcoin türevi çıkıyor bir marka değeri gibi bir şey varsa insanların kafasında yada algı Bitcoin hakkında bence zarar veriyor
Mantık çok basit ve başarılı hocam. Yeni bir coin çıkarmak isteseler beceremeyecekler veya kesinlikle piyasada tutamayacaklar.
BTC'ye fork adı altında çıkarıp hem çok hızlı gündeme geliyorlar hemde çok fazla alım satım imkanı buluyorlar.
BTG okadar yazılım/strateji hatasına rağmen 150usd. Gerçi daha düşer kendisi ama o başka konu.
Bu tip güncellemeler yarardan çok zarar getiriyor. Bunun sebebine gelince
BTC kendisi pek güncellemiyor ve güncellemek istemiyor. Buda fırsatcılara kapı açıyor.
Segwit2x bakarsanız 1MB'den 2MB'ye çıkarıcaz diye geliyordu.
2 MB mevcut sorunlara çözüm sadece çok kısa vadede çözüm getiriyor. Segwit2x aslında tamamen geçici bir çözümdü.
BTC kendisini 2-3 rahatlatacak bir güncelleme yapmadığı sürece daha çok böyle coinler ile karşılaşırız.