Konu
Xiaomi kullanan var mı?
16-11-2017, 01:27:04
#52
ukayl
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tosunkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Giriyor da yaymazsanız sevirim. Çok nadir yerler var zaten oraları karıştırmayalım. Gümrüklerin rahat olduğu bilgisini aldım. Imei için zaten sorun olmuyor.
Geekbuying
için
kupon kodları
(yüksek indirimli ürünlerde geçerli değil)
https://kuponla.com/magaza/geekbuying/
MI 6 (
$400
):
https://goo.gl/fGNoPu
Redmi Note 4X (
$147
):
https://goo.gl/cj8qKq
170'e almıştım 2 ay önce
Gearbest, banggood ve yüzlerce mağaza için de kupon kodlarımız var.
Ürün gümrükte sorun olursa ne olacak hocam , ücret iade oluyor mu ?